Dietetyczne grillowanie nie tylko smaczne, ale i zdrowe | SMOKER | Grille z Wędzarnią | Grille | BBQ | dla cateringu | Grille z wędzarnią | Grille ogrodowe | Wędzarnie z Grillem | Grill | BBQ | Grille przydomowe | Wędzarnie ogrodowe z grillem
15038
post-template-default,single,single-post,postid-15038,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Dietetyczne grillowanie nie tylko smaczne, ale i zdrowe

30 Gru Dietetyczne grillowanie nie tylko smaczne, ale i zdrowe

Majowe grillowanie czas zacząć. W smaku przygotowanych smakołyków łatwo się jednak zatracić. Dlatego – by nie przybyło nam dodatkowych centymetrów – warto grillować dietetycznie. A to znaczy nie tylko smacznie, ale i zdrowo.

 

Mimo że na ruszcie zabraknie miejsca dla karkówki, kiełbasek czy boczku, to na pewno będzie po prostu pysznie. Bez obaw możemy przygotować filet z indyka, piersi z kurczaka, czy nawet skrzydełka, pamiętajmy jednak by zdjąć z nich tłustą skórę.
Wspaniałym urozmaiceniem mogą być szaszłyki. Tu pełna dowolność. Kurczak, papryka, cebula, pieczarki na co mamy tylko ochotę. Jak słusznie zauważa szef kuchni jednej z katowickich restauracji, smakowity będzie też szaszłyk egzotyczny: Szaszłyki z ananasem, marynowane w curry.
Kuszący jest także zapach i oczywiście smak delikatnych grillowanych ryb. Pstrąga w całości, marynowanego w limonce, z koperkiem. Albo łososia – wymienia kucharz.
Do pełni szczęścia nie potrzebujemy ketchupu, musztardy czy majonezu – sami przygotujmy jogurtowe dipy.