Grillowanie nie ma w Polsce długiej tradycji, jednak i tak cieszy się ogromną popularnością. Nic dziwnego zatem, że sięgają po tę metodę również firmy działające w szeroko rozumianej branży gastronomicznej – nie tylko restauracje, ale również hotele, bary, gospodarstwo agroturystyczne i cateringi obsługujące imprezy masowe. Decydując się na zakup grilla, warto wziąć pod uwagę zakres własnej działalności. Oto kilka rozwiązań dedykowanych małym biznesom.
To jeden z pierwszych, oryginalnych produktów marki Smoker. Skonstruowany liniowo z oddzielnymi komorami dla paleniska, rusztu grilla i wędzarni, idealne sprawdzi się w hotelowym lub restauracyjnymi ogródku, a także do obsługi niewielkich imprez, np. wesel czy lokalnych wydarzeń kulturalnych. W ciągu godziny można nim przygotować około 200 porcji jedzenia lub jednorazowo uwędzić do 35 kilogramów ryb.
To urządzenie posiada podobną konstrukcję do omawianego wyżej modelu King, jednak nie posiada komory wędzarniczej. Nadrabia to dłuższą komorą do grillowania, co przekłada się na jego większą wydajność. Dzięki pokrywie zamykającej komorę grill świetnie nadaje się do przygotowywania dań metodą BBQ, czyli powolnego opiekania w niskiej temperaturze dużych porcji mięsa, np. łopatek wołowych czy żeberek. Bardzo dobrze sprawdzi się na tarasach, do obsługi imprez masowych oraz w gospodarstwach agroturystycznych.
Grill dla biznesu to narzędzie pracy, które musi odznaczać się wysoką wydajnością, niezawodnością oraz trwałością. Grille marki Smoker wyróżniają się między innymi tym, że wykonano je z grubej blachy kotłowej, które jest nie tylko wytrzymała i odporna na uszkodzenia, ale również posiada bardzo dobre parametry termiczne – długo utrzymuje ciepło, co przekłada się na niższe koszty grillowania i wędzenia. Ponadto liniowa konstrukcja grilla i oddzielnie komory paleniska od komory z rusztem przyczynia się do znacznej poprawy jakości przygotowywanych potraw.